Sider

torsdag 11. mars 2010

Ny vår, nye muligheter :)

Jeg prøvde for første gang i fjor å overvintre mine pelargonier og alle untatt en klarte seg :) Har prøvd i år også så nå gjenstår det bare å se om det dukker opp noe grønt i disse pottene fremover :) Er jo morro når de blir ekstra store og fine :)
9og 10mars 021
Jeg har også rotet i litt gamle ting etter mormor og funnet noen skatter :) Der fant jeg denne søte sausenebbet med små roser, som har knust en gang, men den egner seg ypperlig til å ha små perleblomster i :)


Jeg har fått tak i en tallerkenhylle som jeg skal hente i morgen :) gleder meg, funnet frem maling og sitter og vurderer om jeg skal male sjenkene i stua… hva syns dere? kom gjerne med noen meninger :)
I dag blir det en tur til sverige for å hente noen seter til landcruiseren, og da blir det også litt shopping :)
I går prøvde jeg snowraceren bak hundene, det var morro, hadde en stopp og tok bilder av hestene :)


Ha en super torsdag :)
Klem fra Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar