Sider

tirsdag 9. mars 2010

Se, nå skinner solen… ***

Kjempe fintbvær, snøen har begynt å smelte, frister å ta frem den gamle hvite krakken min og ta meg en tekopp ute :)  Fikk jo malt den i høygravid tilstand i fjor sommer og så regnet det resten av sommeren :(  Rakk også å kjøpe meg et lite cafe´bord med to stoler :) Så det blir koselig å sitte ute fremover :)  Gleder med veldig nå!! Jeg og hundene var ute i solen i går og de nyter å løpe i snøen og koooser seg masse :)  Knipset selvfølgelig noen bilder :)






I går kveld var jeg på nabogården her og hentet to gamle stoler som mormor hadde til spisestuen, desverre hadde 4 blitt til 2 :’( Har nok havnet på bålet under en rydding, men disse to skal få nytt trekk og et etterhvert koselig hjem ;)  Elsker gamle ting og møbler :) vurderte å male de hvite men kom frem til at de er finere som de er :)

Har et bilde i hodet åssen jeg vil ha ting, så jeg gleder meg til man kan stå ute å male :)
Ha en super kveld :)
Klem fra Malin

1 kommentar:

  1. Du er riktig så kreativ lillesøs;))
    Moro å følge med på det du gjør da:)

    SvarSlett