Sider

onsdag 16. juni 2010

I min Hage :)


Nå er det Juni og det er Sommer :)
I hagen blomstrer det i bøtter og spann, eller rettere sagt i krukker og bed :) Har plantet litt her og der og har lyst på mer blomster... Er jo så vakkert :)
Her på Løkkevold har jeg 6 Rhododendron men ønsker meg fler, de er jo så flotte :) Ballblomst trærne mine står i full blomst og de er bare sååå Vakre :)  I jordbær åkeren er det fullt av kart så det blir mye bær i år :)


I drivhuset er det også liv og det gror og gror :) Kanskje blir det også 5 slags tomater i sommer:) spennende med nye sorter :)





Mine store valmuer dekker snart hele veggen på uthuset og det liker vi :) har prøvd med lupiner, solsikker og erteblomster før men ingen av de ville hjelpe meg å dekorere murveggen :S men jeg lyktes til slutt :)

Håper det blir en laaan Sommer med Masse Sol :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar