Sider

fredag 9. juli 2010

Hage gleder :)

Det spirer og gror i drivhuset, Tomatplantene har den siste uken blitt så store at de har flyttet hjemmefra ;) Og fått mange gode hjem... hehe..
Nå har jeg vært i låve og uthus og funnet frem gamle mandarinkasser og sådd Gulrøtter: runde og Gule, Løk og Salat :) Må kjøpe litt mer jord og så litt mel salat og stæsj i gamle kjeler jeg har funnet ;)









I jordbær åkeren har jeg plukket 1liter annenhver dag nå :) mmmm... deilig :)
Utenfor drivhuset blomstrer rosene mine :)  Jeg har også flyttet noen tomatplanter i solveggen :)





Elsker mine gule rema roser. hehe... de har jo bare blitt så store og fine der de står i den gamle jerngryta :)



Jeg jobber for tiden mye netter og har derfor ikke tid til å holde på med bloggen så mye ved siden av å være mor og gjøre ting ute og inne i hjemmet :) men kommer noen innlegg innimellom da ;)    I morra har jeg bursdag, og skal seff. jobbe hele helgen :P hehe... veldig artig ;)



Ha en flotters helg, jeg skal kose meg med broderiet mitt og interiørblader på jobben ;)


Klemmer fra Malin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar