Sider

fredag 30. juli 2010

Loppis funn :)

Siden min kjære kusine falt for de stolene som hørte til bordet (og klarte overtale meg til å selge) så lurte jeg med meg min gode venninne Ingrid på loppistur til det store utland i dag :) Det ble en koselig tur, og hadde vi hatt større hus hadde det blitt maaange fler kupp, men jeg fikk nøye meg med et søtt lite skatoll til hobbysakene mine og fire nye (gamle) stoler til spisestue bordet mitt :) stolene beholder sin orginale farge da de passer til en sjenk mamma har i kjellerstua :)



Mens mitt lille nye skattekammer trenger en extreem makeover :) og blir nok en lys skjønnhet etter en liten overhaling med sparkel og kost :) gleder meg til å fylle den med dill og dall :)
   Jobbe i helgen, men til uka har jeg masse fri og skal få unna litt prosjekter :) morro med resultater, legg gjerne inn en hilsen og si hva dere syns :)
God helg fra Malin :)

2 kommentarer:

  1. For eit flott skatoll!!! :) Og stolane også var fine. Er berre litt svak for skatoll ;)

    SvarSlett
  2. hihi, betalte kun 280svenke kroner for det ;)

    SvarSlett