Sider

torsdag 20. januar 2011

Hvor er kameraet mitt tru?

En liten bloggpause siden jeg ikke finner det lille kameraet mitt :P
Har kjøpt ny tv og fått vekk julestæsjet og hadde jo lyst til å legge inn noen nye bilder, men ser ut som jeg må ta en liten ryddesjau først ;) hehe...
På tide å gjøre noe med dette bordet her også kanskje??? Har liksom ikke kommet så langt enda, jobbet alt for mye og prøver å ha familietid og trene i tillegg :) Men nå går det mot lysere tider og jeg har store og mange planer for store og små møbler :) Tenkte meg en liten barneserie til rommet til signe i hvitt og rosa(eller lilla) Skal lete frem den gamle dukkesengen min og har bestilt stoff med små elefanter til å sy sengesett til dukkesenga :)  ellers har jeg reddet en hylle med skaper som mamma skulle brenne... den står på låven og venter på litt kjærlighet ;) Håper å få tid til mer blogging fremover ;)

Klemmer fra Malin...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar