Sider

fredag 21. januar 2011

Jeg fant, jeg fant :)


Etter å ha lett litt her og der så fant jeg kameraet og nå har jeg tatt bilde av tv'n og de skapene som hører sammen ;) og så får jeg kanskje blogget litt til uken også :) gleder meg litt allerede :)
lysestaken, engelen og skålene er julegaver, vannkannen og Orkide med potte er kjøpt på floriss på tistasenteret :) Klarte ikke la være, syns de var så innmari fine :)
Platen er der bare midlertidig til jeg finner en løsning med alle disse boksene som er utrolig stygge :S hmmm... noen forslag ? er liksom ikke noe dekorativt med den bunken ved siden av tv'n heller syns jeg :/

Da har dere fått et lite innblikk i hvordan det ser ut her om dagen :) Lyst på nye gardiner så det kommer nok snart ;)

Klem fra Malin :)

1 kommentar:

  1. Kjekt du fann att kameraet :)

    Eg tenkte dokke hadde boksane inni skapet eg, heilt til du kommenterte dei, då såg eg dei. Går ikkje det, å ha dei inni skapet? Eller nei, då vil jo ikkje fjernkontroll virke då... Hmm...

    SvarSlett