Sider

tirsdag 8. februar 2011

Pusser opp møbler til barnerommet :)

Rart hvor mye man har lyst til å få gjort når solen dukker opp :) Energien kommer snikende....
I dag var jeg å kjøpte maling til møblene som skal være på barnerommet, planen var hvite,rosa eller lilla.... og det ble.... GRØNN :P  Hehe... forandring fryder ;) Og den grønnfargen passer jo til både rosa og lilla så da er det bare å mixe og matche :) 
 Denne hylla har Signe fått av kusina til mamma, den sto i bryggerhuset og var fylt med gammelt skrot :) Den har stått i stua lenge med alle bøkene til Snuppa i :)
 Disse fine stolene sto ute i regn og gjørme hos min kjære kusine, og jeg spurte pent om jeg kunne kjøpe de siden sønnen hennes ikke brukte de inne lenger :)
 Også var det dette her da :P Det er dukkesengen jeg hadde når jeg var liten, som den gangen ble malt i samme farge som sengen min :P Trenger litt omsorg kan man si ;)
 Litt grunning først.... skal en tur ned å trene og så skal jeg male ferdig i kveld, siden snuppa er hos svigermor får jeg gjort masse ;) Tusen takk Sølvi :)
Bilde av resultatet kommer når jeg blir ferdig ;)

Ha en fin tirsdagskveld :)   *Malin*

1 kommentar:

  1. Så flink du er;))) Håper snuppa blir fornøyd.. Ho skulle bare visst hvor mye jobb og sjel mamma legger i interiøret hennes.. Kos med eget preg på gamle møbler synes jeg.

    SvarSlett