Sider

lørdag 12. mars 2011

kommer våren?

tulipanene jeg kjøpte sist helg står enda,  men snart på tide å kjøpe noen nye ;) Dette nydelige hjertet fikk jeg av vakre Gro på jobben (hun hadde lest bloggen og trudde det passet inn ;) ), det gir meg litt vårfølelse, og passet helt perfekt :) Er ikke helt sikker på hvir jeg skal ha det enda, men finner nok en plass :)




Var en liten tur i sverige i går og kjøpte nytt treningstøy, mat og måtte en liten tur innom panduro ;)


Kjøpte den nye tilda boken og litt stoff, så er bare å rope ut om du ønsker en tilda til bursdagen ;)


Det nederste stoffet kjøpte jeg på rusta 99kr for 150 x 250 ;) skal bli noen nye sofaputer ;)


Jeg har sydd noen fler vimpler som skal bli gaver, må bare strykes litt den rosa her ;) Siden det er flere som får barn rundt oss i disse dager så har jeg sydd en del, og hvis det er noen som ønsker seg slike er det bare å rope ut ;) (vinflasken vant jeg på jobben i går, glemte å rydde den bort :P) Ellers er den lille fruen i morgenkåpen klar for å flytte til Trondheim, og som dere ser har hun fått en venninne til også, som mangler klær da, men... hehe... Har jobbet hele uka så ikke hatt tid :P men tenker det blir litt sying i morra ;)


I dag skal jeg på jobb, men før det skal jeg kose meg med kakao og interiørblader (og litt rydding) hehe...
Men i morra har jeg fri og da håper jeg å få gjort litt her hjemme... Har ikke hatt mye tid til bloggingen pga. all jobbing(og så prøver jeg å trene litt også)... Men håper når våren kommer snikende med masse sol inn vinduene at jeg får masse energi og lager meg tid ;) hehe...

Kos dere masse i kveld.
Husk: jeg blir kjempe glad om noen legger igjen en kommentar her på bloggen;)

Mange klemmer fra Malin *




2 kommentarer:

  1. Det er lenge til du kan rope hurra for min bursdag, men jeg hadde blitt kjempestolt av å ha
    en Tilda i stua.
    Ja, våren kommer nok etterhvert og da er det lettere å finne på noe sammen.
    Kos deg i dag :) Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. Hei Malin;)) Så fint det ble m <3 .Bloggen din er kjempefin og full av gode ideer. Får lyst til å ta frem våren i stua, og pynte å sy litt jeg også;))) lørdagsklem fra Gro

    SvarSlett