Sider

fredag 29. juli 2011

gangen....

Her kommer fler bilder av kommoden siden jeg har satt den ut i gangen og pyntet litt ;) Den står nå foran døren inn til kjøkkenet som jeg i fremtiden har tenkt å tette igjen, da det ikke er nødvendig med 2 innganger til kjøkkenet. Vi har så lite hus så jeg føler vi må utnytte plassen litt bedre ;) (ikke bry dere om alt rotet dere ser i speilet :P) Resten av gangen ser ut som et takras fortsatt da jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av ting, men har vartfall fått ryddet litt :)
 Nye knagger kjøpt på kid, var salg 50% :) Syns de var litt søte og passet inn :)
 Støvsugeren sniker seg med vettu :P Er avhengig av å ha den i nærheten :P
Nå er det straks jobb... Ha en fortsatt fin kveld, siden jeg er hjemme alene : Gjør som jeg vil ;) så blir det nok flere innlegg her de nermeste dagene ;) 
Klem fra Malin *

1 kommentar:

  1. Veldig koslig! Litt misunnlig ;) Akkurat no er det heilt umuleg å få ryddig gang her, pga møblar som står oppbevart der. Jaja.

    Vi har også to dører i gangen, men den eine er til kjøkken og den andre til stova. Så vi beheld begge. Men så har nok vi litt større gang enn dokke, sidan her er påbygd ein stor gang på 70tallet.

    SvarSlett