Sider

onsdag 27. juli 2011

jeg fant, jeg fant...

Blant alle de gule små fant jeg nemlig Kameraet mitt som har ligget ute nesten en uke i pøsende regn... Og det funker som det skal ;) Hehe... ikke dårlig.

Olympus støtsikker og vannavstøtende :P Og jeg som har bestilt meg kamera og det ligger allerede på posten å venter, fikk lappen i dag :P haha... typisk, ser ut som mamma og pappa får seg nytt kamera :P 

Har hatt fri i dag og fått gjort litt av hvert ;) Plukket sopp, bakt muffins, vært på besøk hos snuppene i jonsokvn. og malt litt på kommoden ;)




Denne kommoden fikk jeg av en snill dame på jobben :) for at det skal bli litt lysere i den lille gangen min maler jeg den hvit ;) Stor, deilig med mye plass :)

Bringebær Muffins:

 * 4egg
 * 4dl sukker
 - piskes til eggedosis

 * 6dl hvetemel
 * 4ts bakepulver
 - blandes

 * 200g smeltet melange
 * 1dl eplejuice


* ha i tørt og vått annenhver gang ;)

 * rør til slutt i en liter bringebær :)




Stekes på 200 grader i ca 15 min ;) blir ca 36 muffins :)

Bytt gjerne ut juice med melk og bringebær med kokesjokolade, og ha i 6 ss o'boy ;)

Jeg liker å variere og har prøvd mye rart ;)




eksempler:

* hvit sjokolade
* bjørnebær
* eple
* kanel
* gløggmix

Hehe.. sier med dette god helg ;) Jeg jobber hele helgen :P

Klem fra Malin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar