Sider

onsdag 23. november 2011

Årets pakke kalender :)

I går hengte jeg opp 12 av kalender gavene, redd for å overbelaste, så venter med resten, men de ligger klare ;) Siden vi har fryktelig mange horn liggene brukte jeg like gjerne et reinstyrhorn som kalender :P Så slapp jeg stresse med å mekke kalender eller lete frem den jeg hadde når jeg var mindre...
 Malte noen trehjerter og pyntet opp litt med de :)

Ellers har jeg kommet et stykke på julegavene, men ting tar tid når må får for seg at man skal lage/sy de fleste selv :P Begynner å bli litt småstresset, er jo 1. advent til søndag allerede...

Ha en flott dag allesammen :)

Klemmer fra Malin *

1 kommentar:

  1. Stilig Malin. Jeg er skikkelig imponert over hvor kreativ og energisk du er. Stå på. og ha en strålende advent på Løkkevold. Gi Signe en klem også !!!

    SvarSlett