Sider

tirsdag 6. mars 2012

kundekveld = nytt prosjekt :)

I kveld har jeg vært på kundekveld på Finnestads verden, skulle bare være med som selskaps dame, men mye fint da :) Endte opp med en stoffbit og bånd som skal bli min nye liftgardin til soverommet, en stoffbit som skal bli pynteputer til prinsessa, te og 5 karameller :P hehe...




 Så nå er det bare å sette i gang med ting man ikke har gjort før... Sy en lift gardin kan vel ikke være så vanskelig?
Dette stoffet var bare såå søtt, men siden snupp akkurat har fått nye gardiner syns jeg det ble for dumt med enda en... derfor kjøpte jeg bare en meter, som nå kan bli til flere pynteputer ;)

Ellers er jeg i full gang med skyvedørs garderoben og prøver å få litt system, kaster klær+++, På tide å brenne bål igjen snart ... skal bli deilig med litt system :)

Nei nå skal jeg se på fruene, er vel 4 uker siden sist jeg fikk med meg de :P

Ha en fin kveld.

Klemmer fra Malin *

1 kommentar:

  1. så flotte stoffer! herlig med en ny te også :) ha en fin kveld videre! klem fra yvonne

    SvarSlett